Skip to main content

ខ្ញុំបានបាត់ទូរស័ព្ទ ហើយខ្ញុំព្រួយបារម្ភនរណាម្នាក់ប្រើទូរស័ព្ទខ្ញុំដើម្បីធ្វើការផ្ទេរប្រាក់។ តើ​ខ្ញុំ​គួរ​ធ្វើអ្វី?


អ្នកអាចទាក់ទងមកសេវាកម្មបំរើអតិថិជនរបស់យើង ឬមកកាន់សាខាធនាគារ PPCBank ដើម្បីបិទសេវាកម្មPPCBank Mobileបណ្ដោះអាសន្ន។ ប្រសិនបើសេវាកម្មត្រូវបានបិទបណ្ដោះអាសន្ន គ្មាននរណាម្នាក់អាចចូលទៅគណនីអ្នកប្រើប្រាស់របស់អ្នកបានទេ។ ប្រសិនបើអ្នកចង់ផ្លាស់ប្តូរលេខទូរស័ព្ទរបស់អ្នក អ្នកអាចស្នើសុំឱ្យផ្លាស់ប្តូរលេខទូរសព្ទ SMS Authentication នៅសាខា។

អ្នកអាចទាក់ទងមកសេវាកម្មបំរើអតិថិជនរបស់យើង ឬមកកាន់សាខាធនាគារ PPCBank ដើម្បីបិទសេវាកម្មPPCBank Mobileបណ្ដោះអាសន្ន។ ប្រសិនបើសេវាកម្មត្រូវបានបិទបណ្ដោះអាសន្ន គ្មាននរណាម្នាក់អាចចូលទៅគណនីអ្នកប្រើប្រាស់របស់អ្នកបានទេ។ ប្រសិនបើអ្នកចង់ផ្លាស់ប្តូរលេខទូរស័ព្ទរបស់អ្នក អ្នកអាចស្នើសុំឱ្យផ្លាស់ប្តូរលេខទូរសព្ទ SMS Authentication នៅសាខា។