តើខ្ញុំគួរធ្វើដូចម្តេចប្រសិនបើខ្ញុំបានដំណើរការការសងប្រាក់កម្ចីរបស់ខ្ញុំរួចហើយតាមរយៈភ្នាក់ងារវីង ប៉ុន្តែបុគ្គលិករបស់ធនាគារ PPCBank នៅតែហៅខ្ញុំសម្រាប់ការទូទាត់ប្រាក់កម្ចី?
អ្នកត្រូវជូនដំណឹងទៅភ្នាក់ងារអំពីវាជាបន្ទាន់ ដូច្នេះភ្នាក់ងារអាចទាក់ទងទៅ សេវាកម្មបំរើអតិថិជន Wing ដើម្បីចាប់ផ្តើមដំណើរការបញ្ច្រាស។ ចំណាំ៖ ភ្នាក់ងារវីងនឹងពិនិត្យព័ត៌មានពីរដងជាមួយអ្នកជានិច្ចមុនពេលបញ្ជាក់ការទូទាត់។ សូមពិនិត្យវាដោយប្រុងប្រយ័ត្ន ហើយសួរភ្នាក់ងារឱ្យ កែលេខគណនីរបស់អ្នកក្នុងករណីដែលវាខុស។.
អ្នកត្រូវជូនដំណឹងទៅភ្នាក់ងារអំពីវាជាបន្ទាន់ ដូច្នេះភ្នាក់ងារអាចទាក់ទងទៅ សេវាកម្មបំរើអតិថិជន Wing ដើម្បីចាប់ផ្តើមដំណើរការបញ្ច្រាស។ ចំណាំ៖ ភ្នាក់ងារវីងនឹងពិនិត្យព័ត៌មានពីរដងជាមួយអ្នកជានិច្ចមុនពេលបញ្ជាក់ការទូទាត់។ សូមពិនិត្យវាដោយប្រុងប្រយ័ត្ន ហើយសួរភ្នាក់ងារឱ្យ កែលេខគណនីរបស់អ្នកក្នុងករណីដែលវាខុស។.