ខ្ញុំអាចមើលអេក្រង់គណនីធម្មតា ប៉ុន្តែខ្ញុំមិនអាចធ្វើការផ្ទេរប្រាក់បានទេ។ ហេតុអ្វី?
ប្ប្រសិនបើអ្នកជាអតិថិជនលក្ខណៈបុគ្គលហើយមិនអាចធ្វើការផ្ទេរប្រាក់បានទេ ការផ្ទេររបស់អ្នកត្រូវបានរារាំងដោយប្រព័ន្ធ។ ជាធម្មតានៅពេលដែលអ្នកបរាជ័យក្នុងការផ្តល់លេខកូដផ្ទៀងផ្ទាត់ភាពត្រឹមត្រូវចំនួន 5 ដងជាប់គ្នា។ ប្រសិនបើអ្នកជាអតិថិជនលក្ខណៈក្រុមហ៊ុន អ្នកអាចចូលគណនីធម្មតា ប៉ុន្តែមិនអាចប្រើមុខងារផ្ទេរប្រាក់បានទេ។.
ប្ប្រសិនបើអ្នកជាអតិថិជនលក្ខណៈបុគ្គលហើយមិនអាចធ្វើការផ្ទេរប្រាក់បានទេ ការផ្ទេររបស់អ្នកត្រូវបានរារាំងដោយប្រព័ន្ធ។ ជាធម្មតានៅពេលដែលអ្នកបរាជ័យក្នុងការផ្តល់លេខកូដផ្ទៀងផ្ទាត់ភាពត្រឹមត្រូវចំនួន 5 ដងជាប់គ្នា។
ប្រសិនបើអ្នកជាអតិថិជនលក្ខណៈក្រុមហ៊ុន អ្នកអាចចូលគណនីធម្មតា ប៉ុន្តែមិនអាចប្រើមុខងារផ្ទេរប្រាក់បានទេ។.