ធនាគារPPCBankបង្ហាញ ពីគោលជំហរដ៏រឹងមាំ សម្រាប់អតិថិជនក្នុងអំឡុងពេលមានវិបត្តិ Covid-19
ស្របពេលនៃការរីករាលដាលរបស់ជំងឺរាតត្បាតCovid-19នៅពាសពេញពិភពលោកនេះ ធនាគារPPCBank បានប្តេជ្ញាចិត្ត គាំទ្រដល់អតិថិជនដែលរងផលប៉ះពាល់ផ្នែកហិរញ្ញវត្ថុ ខណៈពេលដែលធនាគារក៍កំពុងបន្តផ្តល់នូវសេវាកម្មហិរញ្ញវត្ថុលំដាប់ពិភពលោកនៅទូទាំងប្រទេសកម្ពុជាផងដែរ។
បន្ទាប់ពីការបំបែកកំណត់ត្រាកាលឆ្នាំ2019 ដែលម្ចាស់ភាគហ៊ុនធំរបស់ធនាគារនេះគឺក្រុមហ៊ុន JB Financial Group ទទួលបានប្រាក់ចំណេញសុទ្ធ 290លានដុល្លារ ពោលគឺកើនឡើង 41.6 ភាគរយបើធៀបនឹងឆ្នាំ 2018 ដែលជាហេតុនាំឱ្យ ធនាគារ PPCBank ស្ថិតក្នុងជំហររឹងមាំដើម្បីផ្តល់ការគាំទ្រយ៉ាងពេញទំហឹងដល់អតិថិជន និងបន្តផែនការពង្រីកអាជីវកម្មរបស់ខ្លួនសម្រាប់ឆ្នាំ 2020នេះ។
ទន្ទឹមនឹងការរីករាលដាលនៃជំងឺរាតត្បាតដែលកំពុងតែធ្វើឱ្យប៉ះពាល់ដល់សេដ្ឋកិច្ចពិភពលោក ប្រទេសកម្ពុជាក៍កំពុងរងផលប៉ះពាល់យ៉ាងខ្លាំងផងដែរ។ វិស័យទេសចរណ៍ជាប់គាំង ឧស្សាហកម្មវាយនភ័ណ្ឌកំពុងថមថយ ហើយវិស័យសេវាកម្មផ្សេងទៀត បានធ្លាក់ចុះយ៉ាងខ្លាំងផងដែរ។
កត្តាទាំងនេះបាននាំមកនូវភាពមិនច្បាស់លាស់សម្រាប់សេដ្ឋកិច្ចទាំងមូល និងបណ្ដាលឱ្យប្រជាជនមានភាពភ័យស្លន់ស្លោទៅដកសាច់ប្រាក់ពីធនាគារនិងគ្រឹះស្ថានហិរញ្ញវត្ថុនានា។ ទោះជាយ៉ាងណាក៏ដោយ ធនាគារPPCBank កំពុងធ្វើការយ៉ាងមោះមុតដើម្បីធានាជូនអតិថិជននូវការប្តេជ្ញាចិត្តរបស់ខ្លួនចំពោះប្រទេសកម្ពុជា។
ធនាគារបានដាក់ចេញនូវផែនការបំរុងទុកដ៏រឹងមាំនិងចាប់ផ្តើមគម្រោងឥណទានឡើងវិញ ដោយការពន្យាពេលនៃការទូទាត់សងដើម្បីគាំទ្រដល់អតិថិជនដែលរងផលប៉ះពាល់ផ្នែកហិរញ្ញវត្ថុ ។ ស្ថិតក្នុងពេលនៃការរីករាលដាលរបស់ជំងឺរាតត្បាតនេះ ធនាគារបានបញ្ចប់ដំណាក់កាលទី 1 ដោយជោគជ័យនៃផែនការបំរុងទុករបស់ខ្លួន ដោយប្រមូលទុនពីការបោះផ្សាយមូលបត្របំណុលជាទឹកប្រាក់់សរុប 40 ពាន់លានរៀល នៅថ្ងៃទី21ខែមេសា។ ដំណាក់កាលទី 2 នៃការប្រមូលទុនសរុប 40 ពាន់លានរៀលបន្ថែមទៀតនឹងធ្វើឡើងក្នុងរយៈពេល 6 ខែបន្ទាប់។
លោក Shin Chang Mooនាយកប្រតិបត្តិនៃធនាគារPPCBankមានប្រសាសន៍ថា៖ “យើងបានឃ្លាំមើលនិន្នាការកើនឡើងនៃភាពតានតឹងផ្នែកហិរញ្ញវត្ថុរបស់អាជីវកម្មក្នុងវិស័យផ្សេងៗ និងបុគ្គលផងដែរ។ ទោះបីជាមិនមានសញ្ញានៃការភ័យខ្លាចដែលនាំឲ្យមានការផ្អើលដកប្រាក់ជាបន្តបន្ទាប់របស់អតិថិជនពីធនាគារ ឬក៏ការកើនឡើងនៃអត្រាកម្ចីមិនដំណើរការក៏ដោយ យើងនៅតែបន្ដតាមដានការផ្លាស់ប្តូរនេះជារៀងរាល់ថ្ងៃ និងផ្តួចផ្តើមដំណាក់កាលដំបូងនៃផែនការបំរុងទុកដ៏រឹងមាំរបស់យើង។ ការធានាបាននូវលំហូរសាច់ប្រាក់គឹជាអាទិភាពសម្រាប់គ្រឺះស្ថានហិរញ្ញវត្ថុនានាក្នុងស្ថានភាពនេះ”។
ដើម្បីគាំទ្រនៃយន្ដការប្រាក់បំរុងកាតព្វកិច្ចដែលដាក់ចេញដោយធនាគារជាតិនៃកម្ពុជា ធនាគារPPCBank
បានទទួលបានបន្ទាត់ឥណទានពីម្ចាស់ភាគហ៊ុនធំJB Bankនៅប្រទេសកូរ៉េ និងបានបញ្ចប់ការប្រមូលទុនពីការលក់ប័ណ្ណបំណុលសាជីវកម្មដោយជោគជ័យក្នុងរយះពេលខ្លី។
លោកនាយកប្រតិបត្តិនៃធនាគារPPCBankលោកShin Chang Mooបានបន្ដទៀតថា“ការបន្ថែមលំហូរសាច់ប្រាក់ពីប្រភពទុនផ្សេងៗគ្នាត្រូវបានអនុវត្តស្របតាមគំនិតផ្តួចផ្តើមជាសាធារណៈលើវិធានការគាំទ្រផ្នែកហិរញ្ញវត្ថុដូចជា៖គោលការណ៍ណែនាំស្តីពីការរៀបចំរចនាសម្ព័ន្ធឡើងវិញនៃឥណទានរបស់ធនាគារជាតិនៃកម្ពុជា និង សហការជាមួយធនាគារ សហគ្រាសធុនតូច និងមធ្យម កម្ពុជា ដើម្បីផ្តល់សហហិរញ្ញប្បទានដល់សហគ្រាសធុនតូចនិងមធ្យម។
កាលពីដើមខែ ធនាគារជាតិនៃកម្ពុជាបានណែនាំឱ្យក្រុមប្រឹក្សាភិបាលនៃធនាគារនិងគ្រឹះស្ថានមីក្រូហិរញ្ញវត្ថុទាំងអស់ អនុម័តយ៉ាងខ្ជាប់ខ្ជួនលើគោលការណ៍ណែនាំស្តីពីការរៀបចំរចនាសម្ព័ន្ធឡើងវិញនៃឥណទាន។ ជាមួយគ្នានោះដែរ ធនាគារPPCBankបានអនុវត្តតាមសំណើរនេះ និងបានរៀបចំកញ្ចប់ជំនួយដែលរួមមានកម្មវិធីឥណទានចំនួន 3៖ ការរៀបចំរចនាសម្ព័ន្ធថ្មីនៃឥណទាន ការសហការជាមួយធនាគារសហគ្រាធុនតូច និងមធ្យម កម្ពុជា ដើម្បីផ្តល់សហហិរញ្ញប្បទានដល់សហគ្រាសធុនតូចនិងមធ្យម និងកម្ចីនៃក្ដីសុបិន្តដែលចាប់ដំណើរការដោយមានការគាំទ្រពីសាជីវកម្មហិរញ្ញវត្ថុ(IFC)កាលពីឆ្នាំមុន។
លោកShin Chang Mooបានបន្ថែមទៀតថា៖ “អាស្រ័យលើផលប៉ះពាល់ផ្នែកហិរញ្ញវត្ថុផ្សេងៗដែលសហគ្រាសកំពុងប្រឈម យើងនឹងផ្តល់ជូននូវកញ្ចប់ជំនួយ រួមគ្នាមួយដើម្បីឆ្លើយតបនូវវិបត្តិនេះដូចជា៖ការទូទាត់សម្រាប់ថ្ងៃវិស្សមកាល ការពន្យារពេលកាលកំណត់នៃការសង ការបន្ធូរបន្ថយឬការលុបចោលនូវតម្រូវការទ្រព្យបញ្ចាំ និងការផ្តល់ឥណទានបន្ថែម”។ ការផ្តល់ជូន និងការទទួលយកកញ្ចប់ហិរញ្ញប្បទានជាអប្បបរិមានៅពេលនេះគឺមានសារៈសំខាន់ណាស់សម្រាប់និរន្តរភាពទាំងម្ចាស់បំណុល និងកូនបំណុល។ ភាពបន្ធូរបន្ថយលើការទូទាត់សងឥណទាននៅស្ថានភាពបច្ចុប្បន្នអាចកើតមានជាបន្ទុកធំនៅពេលក្រោយ។បច្ចុប្បន្នយើងកំពុងផ្តោតលើវិស័យអាទិភាពដែលធនាគារជាតិនៃកម្ពុជាបានកំណត់ ប៉ុន្តែវិធានការកាន់តែច្រើនសម្រាប់វិស័យផ្សេងៗ និងទំហំនៃអាជីវកម្មនឹងត្រូវបានដាក់បញ្ចូលទៅក្នុងគោលដៅរបស់យើងសម្រាប់ការរៀបចំរចនាសម្ព័ន្ធឡើងវិញនៃឥណទាន”។
ធនាគារ PPCBank ក៏បានសហការជាមួយBanhJiដែលជាក្រុមហ៊ុនផ្តល់ប្រព័ន្ធគណនេយ្យឈានមុខគេនៅកម្ពុជាដើម្បីអភិវឌ្ឍការវាយតម្លៃ និងផ្ដល់ពិន្ទុដល់ឥណទានសាជីវកម្ម។ របាយការណ៍ហិរញ្ញវត្ថុ និងប្រព័ន្ធនៃការវាយតម្លៃដល់ឥណទានសាជីវកម្មរបស់BanhJi នឹងត្រូវបានប្រើសម្រាប់កញ្ចប់ហិរញ្ញប្បទាន ក្នុងការពន្លឿនដំណើរការនៃប្រាក់កម្ចី និងការរៀបចំរចនាសម្ព័ន្ធឡើងវិញនៃឥណទាន។
ជាមួយនឹងការគាំទ្របន្ថែមទៀតដល់អតិថិជនក្នុងអំឡុងពេលនៃការដាក់ខ្លួនឯងឱ្យដាច់ដោយឡែកធនាគារPPCBankថ្មីៗនេះបានដាក់ឱ្យប្រើប្រាស់ការវិវត្តចុងក្រោយនៃសេវាធនាគារតាមទូរស័ព្ទដៃជំនាន់2.0 ។ សេវានេះអនុញ្ញាតឱ្យអ្នកប្រើប្រាស់អាចបើក និងបិទគណនីប្រាក់បញ្ញើដោយមិនចាំបាច់ទៅធនាគារ ដាក់ពាក្យស្នើសុំឥណទាន និងការកក់ទុកមុនសម្រាប់ការអញ្ជើញមកសាខាណាមួយរបស់ធនាគារដើម្បីជៀសវាងការរង់ចាំយូរ។
PPCBankក៏បានសន្យាថានឹងបន្តពង្រីកសេវាកម្មរបស់ខ្លួនដោយបើកសាខាថ្មីចំនួន2 ទៀតនៅពាក់កណ្តាលឆ្នាំ2020។ នេះបានបន្ថែមទៅលើសាខាថ្មីចំនួន 3 ដែលបានបើកក្នុងឆ្នាំ2019។
ទោះបីជាស្ថិតក្នុងបរិយាកាសដ៏លំបាកនាពេលបច្ចុប្បន្នក៏ដោយ ធនាគារPPCBank នៅតែប្តេជ្ញាចិត្បន្តបម្រើជូននូវសេវាកម្មដ៏ល្អ និងមានទំនុកចិត្តជូនដល់ប្រជាជន កម្ពុជា ដោយសារតែការគាំទ្រ ពីអតិថិជន និងភាពជោគជ័យក្នុងឆ្នាំ2019។សវនកម្មហិរញ្ញវត្ថុដែលបានបញ្ចប់នាពេលថ្មីៗនេះសម្រាប់ឆ្នាំ2019បង្ហាញថាប្រាក់ចំណេញសុទ្ធបានកើនឡើង23 ភាគរយបើប្រៀបធៀបទៅនឹងឆ្នាំ2018 ដោយកើនឡើងជាទឹកប្រាក់សរុបរហូតដល់ 16.8 លានដុល្លារអាមេរិក។ការផ្ដល់ប្រាក់កម្ចីបានកើនឡើង 21 ភាគរយគិតជាទឹកប្រាក់សរុប 655 លានដុល្លារអាមេរិក និងប្រាក់បញ្ញើ កើនឡើង13 ភាគរយគិតជាទឹកប្រាក់សរុប 711លានដុល្លារអាមេរិក។ ទ្រព្យសកម្មសរុបបានកើនឡើង20ភាគរយគិតជាទឹកប្រាក់សរុប 942 លានដុល្លារអាមេរិកផងដែរ។
ទាំងនេះគឺជាសមិទ្ធផលដ៏សំខាន់ៗកាលពីឆ្នាំមុន។នៅឆ្នាំ2019 ធនាគារPPCBankបានបង្កើតប្រព័ន្ធធនាគារស្នូលតម្រូវទៅតាមស្ដង់ដារធនាគាររបស់ខ្លួនដំបូងគេបង្អស់នៅកម្ពុជា បន្ទាប់ពីការអភិវឌ្ឍរយៈពេល២ឆ្នាំ។ប្រព័ន្ធច្នៃប្រឌិតថ្មីនេះផ្ដល់នូវស្ថេរភាព និងភាពបត់បែនកាន់តែខ្ពស់នូវប្រត្តិបត្តិការធនាគារក៏ដូចជាការអភិវឌ្ឍ កែប្រែ និងការដាក់ឱ្យប្រើប្រាស់នូវសេវាធនាគារថ្មីៗបានយ៉ាងឆាប់រហ័ស។
ធនាគារPPCBankក៏បានដាក់ឱ្យប្រើប្រាស់ការវិវត្តចុងក្រោយនៃសេវាកម្មធនាគារតាមអ៊ីនធឺណែតសាជីវកម្ម SmartBiz ជំនាន់1.5។ សេវាកម្មនេះអនុញ្ញាតឱ្យអ្នកប្រើប្រាស់អាចគ្រប់គ្រងសាជីវកម្មរបស់ពួកគេដោយងាយស្រួលតាមរយៈប្រព័ន្ធអ៊ីនធឺណែតលក្ខណៈពិសេសរួមមានមុខងារ ផ្ទេរប្រាក់បានច្រើនក្នុងដំណើរការបើកប្រាក់ខែរហូតដល់១០០០ដងក្នុងពេលតែមួយ និងដំណោះស្រាយនៃការគ្រប់គ្រងវិក័យបត្រតាមរយៈសេវាគណនីនិម្មិត(Virtual Account) ។ គណនីនិម្មិតនេះក៏ជួយសម្រួលដល់ការគ្រប់គ្រង ការទូទាត់ប្រាក់ និងតាមដានលំហូរសាច់ប្រាក់ក្រុមហ៊ុនដោយមានប្រសិទ្ធភាព។
ជាមួយនឹងផែនការបំរុងទុកដ៏រឹងមាំនិងកញ្ចប់ជំនួយហិរញ្ញប្បទានដែលមានជាស្រេចក្នុងការឆ្លើយតបនូវវិបត្តិនេះ អតិថិជននឹងអាចទទួលបានភាពស្ងប់ចិត្តជាមួយនឹងការធានាបានយ៉ាងខ្ពស់ពីធនាគារ PPCBank ក្នុងគ្រាលំបាក នេះ។