Home Contact Us Consumer Complaint

Consumer Complaint

How to file a complaint?

If you experience a problem, or you're dissatisfied in any way, you may lodge your complaint via:

***Note: [Every working day (Mon – Fri) from 08:00AM – 4:00PM]

What are information and documents required?

1. Personal Contacts Information

  • Full name
  • Phone Number
  • Email (required for "Online Complaint")

2. Complaint Information

  • Details of your complaint
  • Details of outcome (resolution) you need

3. Proof of Complaint

  • Any documents/slips/letters related to complaint (if applicable)
  • PPCBank's Complaint Form (For written complaint)

***Note: All your information and documents are treated strictly confidential and used for the complaint resolution purpose only.

How it works?

1. Complaint Receipt

  • A complaint shall be made within 60 (sixty) days after you are aware of the problem on which the complaint is based on. The complaint may be lodged in writing and/or verbally.
  • Upon received your formal complaint, we'll acknowledge it and give you a reference number

2. Complaint Resolution

  • A verbal complaint can take up to 02 (two) working days to be resolved.
  • You are requested to convert your verbal complaint into writing (complete this Consumer Complaint Form), if the verbal complaint cannot be solved in 02 working days.
  • We will notify you in writing about the result of the complaint resolution with clear reason within a maximum of 30 (thirty) calendar days.
  • If there is a delay or the issue is more complex we'll keep you in touch regularly.

Online Complaint Form

*First Name: *Last Name:
*Telephone No: *Email:
*Are you a PPCBank customer? ( )
*Have you raised this previously with the bank? ( )
*Details of your previous contact:
(When, how, where or whom did you contact?)
*How can we contact you?

*Subject of Complaint:
*Product/Service Concerning:
*Details of your concern:
*Resolution you seek for:
Proof of complaints (if applicable)
Please click on the atachment if you have any proof of complaints:
0 KB

The size is maximum. Please choose another file!

Send the copy of this form to my email.

*** Privacy Notice and Acknowledgement

Home Contact Us Consumer Complaint

ពាក្យបណ្តឹងអតិថិជន

តើលោកអ្នកអាចដាក់ពាក្យបណ្ដឹងបានតាមរបៀបណា?

ប្រសិនបើលោកអ្នកជួបប្រទះបញ្ហា ឬមិនពេញចិត្តលើចំណុចណាមួយ លោកអ្នកអាចដាក់ពាក្យបណ្ដឹង តាមរយៈ៖

***កំណត់សម្គាល់៖ រៀងរាល់ថ្ងៃធ្វើការ (ច័ន្ទ - សុក្រ) ចាប់ពីម៉ោង ០៨:០០ នាទីព្រឹក ដល់ ០៤:០០ នាទីរសៀល

តើព័ត៌មាន និងឯកសារអ្វីខ្លះដែលចាំបាច់សម្រាប់ដាក់ពាក្យបណ្ដឹង?

១. ព័ត៌មានទំនាក់ទំនងផ្ទាល់ខ្លួន

  • ឈ្មោះ
  • លេខទូរស័ព្ទ
  • អ៊ីម៉ែល (ចាំបាច់ត្រូវមានចំពោះ "បណ្តឹងតាមរយៈអនឡាញ")

២. ព័ត៌មានស្ដីពីបណ្ដឹង

  • ព័ត៌មានលម្អិតស្ដីពីបណ្ដឹងរបស់លោកអ្នក
  • ព័ត៌មានលម្អិតស្ដីពីលទ្ធផល (ដំណោះស្រាយ) ដែលលោកអ្នកចង់បាន

៣. ភស្ដុតាងបណ្ដឹង

  • ឯកសារ ឬ ប័ណ្ណ ឬលិខិតណាមួយ ដែលជាប់ពាក់ព័ន្ធនឹងបណ្ដឹងរបស់លោកអ្នក (ប្រសិនបើមាន)
  • ទម្រង់បណ្ដឹងអតិថិជន (សម្រាប់បណ្ដឹងជាលាយលក្ខណ៍អក្សរ)

***កំណត់សម្គាល់៖ រាល់ព័ត៌មាន និងឯកសាររបស់លោកអ្នកត្រូវបានរក្សាការសម្ងាត់យ៉ាងតឹងរ៉ឹងបំផុត និងត្រូវបានប្រើប្រាស់សម្រាប់តែគោលបំណងក្នុងការដោះស្រាយបណ្ដឹងតែប៉ុណ្ណោះ។

តើការដោះស្រាយបណ្ដឹងដំណើរការយ៉ាងដូចម្ដេច?

១. ការទទួលស្គាល់បណ្ដឹង

  • បណ្ដឹងត្រូវតែធ្វើឡើងក្នុងរយៈពេល ហុកសិប (៦០) ថ្ងៃបន្ទាប់ពីលោកអ្នកទទួលដឹងពីបញ្ហាដែលកើតមានឡើង។ បណ្ដឹងអាចត្រូវបានធ្វើឡើងជាលាយលក្ខណ៍អក្សរ និង/ឬ ផ្ទាល់មាត់
  • បន្ទាប់ពីទទួលបានបណ្ដឹងផ្លូវការ យើងខ្ញុំនឹងទទួលស្គាល់បណ្ដឹង ព្រមទាំងផ្ដល់ជូនលោកអ្នកនូវអត្ដលេខសម្គាល់បណ្ដឹង

២. ការដោះស្រាយបណ្ដឹង

  • បណ្ដឹងផ្ទាល់មាត់ ត្រូវការរយៈពេលយ៉ាងយូរ ពីរ (០២)ថ្ងៃ នៃថ្ងៃធ្វើការ ដើម្បីដោះស្រាយ
  • លោកអ្នកនឹងត្រូវបានស្នើរសុំឲ្យផ្លាស់ប្ដូរបណ្ដឹងពីផ្ទាល់មាត់ ទៅជាលាយលក្ខណ៍អក្សរ (ដោយបំពេញ ទម្រង់បណ្ដឹង អតិថិជន ), នេះ ប្រសិនបើបណ្ដឹងផ្ទាល់មាត់មិនអាចដោះស្រាយបានក្នុងរយៈពេលពីរ (០២)ថ្ងៃ នៃថ្ងៃធ្វើការ
  • យើងខ្ញុំ នឹងជូនដំណឹងជាលាយលក្ខណ៍អក្សរ ស្ដីអំពីលទ្ធផលនៃដំណោះស្រាយបណ្ដឹង ដោយបញ្ជាក់ពីហេតុផលច្បាស់លាស់ ក្នុងរយៈពេលយ៉ាងយូរសាមសិប (៣០)ថ្ងៃ នៃថ្ងៃធ្វើការ
  • ប្រសិនបើមានការពន្យាពេល ឬបញ្ហានៃបណ្ដឹងមានភាពស្មុគស្មាញក្នុងការដោះស្រាយ យើងខ្ញុំនឹងរក្សាការទាក់ទងជាមួយលោកអ្នកជាប្រចាំ

ទម្រង់ បណ្ដឹងអតិថិជន តាមរយៈអនឡាន

*នាមត្រកូល៖ *នាមខ្លួន៖
*លេខទូរស័ព្ទ៖ *អ៊ីម៉ែល៖
*តើអ្នកជាអតិថិជនធនាគារភ្នំពេញពាណិជ្ជ ដែរ ឬទេ? ( )
*តើអ្នកជាអតិថិជនធនាគារភ្នំពេញពាណិជ្ជ ដែរ ឬទេ? ( )
*ព័ត៌មានលម្អិត ដែលលោកអ្នកបានទាក់ទងកាលពីមុន
(ពេលណា, របៀបណា, ទីកន្លែងណា និងនរណាដែលអ្នកបានទាក់ទង?)
*តើយើងខ្ញុំអាចទាក់ទងលោកអ្នកតាម មធ្យោបាយណា?

*កម្មវត្ថុនៃបណ្ដឹង៖
*ផលិតផល និងសេវាដែលពាក់ព័ន្ធ៖
*ព័ត៌មានលម្អិតនៃបណ្ដឹង៖
*ដំណោះស្រាយដែលលោកអ្នកចង់បាន៖
ភស្ដុតាងបណ្ដឹង (ប្រសិនបើមាន)
សូមចុចលើ ឯកសារភ្ជាប់ ប្រសិនបើអ្នកមានភស្ដុតាងណាមួយដែលពាក់ព័ន្ធនឹងបណ្ដឹងនេះ
0 KB

The size is maximum. Please choose another file!

សូមផ្ញើច្បាប់ចម្លងនៃទម្រង់បណ្តឹងនេះ មកកាន់អ៊ីម៉ែលរបស់ខ្ញុំ/យើងខ្ញុំ

*** កំណត់សម្គាល់ពីសិទ្ធិឯកជន និងការទទួលស្គាល់